Wednesday 29 October 2014

Remaja Wanita Dilucutkan Baju Di Khalayak Ramai Kerana Mencuri

// // Leave a Comment
Remaja Wanit Dilucutkan Baju Di Khalayak Ramai Kerana Mencuri | Seorang remaja wanita dibiarkan tanpa baju setelah dilucutkan oleh seorang pemilik kedai yang marah setelah menangkap dia cuba mencuri di kedainya. 

Hanya Gambar Hiasan Sahaja
Beberapa gambar sempat dirakamkan kamera oleh orang yang melewati tempat tersebut di Wenzhou, di timur wilayah Zhejiang China. Wanita yang bernama Yu Chung ,28, telah di tuduh mencuri pakaian, dan berjaya ditangkap oleh pemilik kedai Pemilik kedai Furious Mei Hsueh, 39, kemudian memberitahu polis dia hanya menyampaikan hukuman, dengan melucutkan pakaian beliau untuk mencegahnya dari melarikan diri. 



Pemilik kedai berkata: "pencuri ini cuba untuk mencuri pakaian saya." Dia akan berfikir dua kali sebelum dia melakukan pekara seperti ini lagi "" Hal itu dimaksudkan untuk menjadi peringatan bagi semua orang pencuri di luar sana untuk menunjukkan kepada mereka. Pemilik kedai melucutkan baju wanita itu sebelum menarik bra beliau di hadapan orang ramai yang melalui jalan tersebut. 


Kemudian wanita melutut di kaki pemilik kedai, memohon untuk memberikan kembali coli dia supaya dia boleh menutupi dirinya dari orang ramai yang berkumpul untuk menonton. Bagaimanapun tidak ada laporan polis yang dibuat terhadap wanita itu oleh pemilik kedai tersebut. " via Diarishare.

0 comments:

Post a Comment