Wednesday 17 December 2014

Gempar ...Punca Sebenar Pembaca Berita TV3 Izwan Azir MENGGIGIL Ketika Baca Berita !!!

// // Leave a Comment
Gempar ...Punca Sebenar Pembaca Berita TV3 Izwan Azir MENGGIGIL Ketika Baca Berita !!! | Biasanya kita mengenali penyampai berita stesen televisyen TV3 Izwan Azir Saleh sebagai pembaca berita Bahasa Melayu untuk slot Buletin Utama yang ke udara setiap pada pukul 8 malam. Bagaimanapun, di laman Facebook beliau, Izwan Azir memaklumkan bahawa semalam beliau melakukan sesuatu yang berlainan daripada rutin sebelum ini apabila terpaksa menjadi bidan terjun membaca berita perniagaan untuk slot Biz World pada pukul 5.30 petang.


Menurut Izwan, penyampai yang sepatutnya bertugas tiba lewat ke Seri Pentas, Bandar Utama atas sebab-sebab tertentu. “Pernah tonton saya menyampaikan berita Inggeris? Mestilah tak pernah sebab tak pernah pun kena buat slot bahasa Inggeris tapi petang tadi saya telah dibidan terjunkan untuk menyampaikan berita Bizworld pada 5.30 petang setelah penyampai asal terlewat tiba atas sebab tertentu. “Berita bahasa Inggeris ini berdurasi lima minit tetapi mengigilnya saya hanya Allah yang tahu.


Yelah, tak pernah kan? Slang (gaya) pun tak ada, Jadi apa lagi, kira belasah sajalah!,” katanya dalam status Facebook berkenaan. Lebih melucukan, Izwan menggunakan hashtag yang pelbagai dalam menggambarkan emosinya ketika menyampaikan berita dalam slot berkenaan. Antara hashtag yang digunakan ialah #cubatry #tv3malaysia #bedalsajalah #taksalahmencuba. via eblog101.



0 comments:

Post a Comment