Monday 1 December 2014

Ngeri.. Beratus Ular Sampah Keluar Dari Mata Dan Hidung Seorang Wanita

// // Leave a Comment
Ngeri.. Beratus Ular Sampah Keluar Dari Mata Dan Hidung Seorang Wanita | Tak kena pada kita, mungkin kita tergamak mengatak jijik, geli atau meloyakan. Cuba letakkan diri kita di tempat wanita malang ini, mungkin baru kita tahu "jijik" atau "tidak"... Pada seorang wanita Kanada ini yang secara tiba-tiba mengalami masalah ulat beranak-pinak di dalam matanya pasti membuat hidup huru-hara, bukan?


Wanita tersebut pada mulanya dimasukkan ke wad hospital disebabkan penyakit lain. Namun ketika beberapa hari berada di wad hospital tersebut, tiba-tiba beratus ulat sampah keluar dari kelopak mata dan hidungnya Difahamkan oleh Metro.co.uk bahawa kejadian itu sebetulnya berlaku pada tahun 2007, tapi entah tiba-tiba ia kembali "viral" di kalangan media sosial sejak akhir-akhir ini dan gambarnya tersebar meluas. 

Menurut laporan perubatan wanita tersebut, insiden ulat keluar dari kelopak mata dan hidungnya dipercayai berpunca dari seekor lalat hijau yang dikatakan pernah dilihat berkeliaran di unit kawalan rapi di hospital tersebut. Kemudian, lalat tersebut dilaporkan telah melepaskan telur pada wanita itu ketika dia sedang menjalani rawatan di hospital itu. 



Bagaimanapun, dilaporkan bahawa beberapa doktor di hospital berkenaan telah berjaya mengeluarkan kesemua ulat tersebut yang dianggarkan berjumlah 120 ekor daripada hidung dan kelopak mata wanita malang itu. - via KedahNews.com



0 comments:

Post a Comment